Logotyp Quadrum

Detektor kłamstwa - Jak wykrywać prawdziwe zamiary ludzi.


 

Szkolenie na którym nauczysz się odczytywać nieświadome wzorce zachowań twojego rozmówcy.
Stań się ekspertem w rozszyfrowywaniu ludzi!

 

Podczas dwudniowego szkolenia poznasz najskuteczniejsze techniki komunikacji z zakresu psychologii i socjologii kłamstwa.
Dowiesz się także jak budować zaufania i w jaki sposób kontrolować swoje emocje. Także jak kierować rezultatem rozmowy.

klamstwa_02-7f2290c60244407e5b6baf1ab12167ad

 

 

 

 

 

 

Czy wiesz że: 

- Informacje świadczące o naszych zamiarach, i o tym co naprawdę myślimy o sobie samym,    La-emoción-del-cliente-414x354
  odbywa się przez naszą mimikę, ton głosu, gestykulację oraz naszą postawę?
- W 60% mówi kim jesteśmy!
- Czy wiesz, że najważniejsze jest to czego nie widać.  
- Podczas szkolenia ustalimy twój indywidualny odbiór społeczny.
- Ustalimy co można u ciebie wzmocnić!

 

 

 

Droga do wykrywania kłamstwa

- Poznasz ekspresje mimiczne oraz ich znaczenie. 
- Dowiesz się jak powstają konstrukty emocjonalne.
- Nauczysz się rozpoznawać słowa oraz gesty, które budują zaufanie i strefę zrozumienia. 
- Rozpoznasz słowa, gesty oraz ekspresję świadczącą o wprowadzeniu w oszustwo.
- Nauczysz się rozpoznawać kulturowe aspekty kłamstwa i oszustwa oraz podłoże psychologiczno-socjologiczne.   
- Dowiesz się jak usprawnić komunikację w firmę oraz jak podnieść jakość obsługi klienta.
- Mity, które utrudniają rozpoznawanie kłamstwa.

23

Co uzyskasz

- Kadra zarządzająca oraz Human Resources

- Rozpoznawanie motywów, wzorców zachowań pracowników oraz grup zespołowych. 
- Rozpoznawanie konfliktów we wczesnej fazie oraz konstruktywne zarządzaniem konfliktem.
- Budowanie długofalowych relacji z klientem. 
- Wykrywanie oszustwa na skalę mikro i makro. 
- Profilu kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej oraz w trakcie pracy.
- Rozpoznanie emocji i motywacji pracowników oraz osób ubiegających się o stanowisko w firmie.
- Trafne rozpoznawanie i rozumienie potrzeb klienta.
- Wzmocnienie umiejętności negocjacyjnych. 

1

Program szkolenia 

- Mikro-ekspresja czym jest i jak ją czytać. 
- Psychologia i socjologia wyglądu i ciała. 
- Budowanie zaufania.
- Jak rozpoznać mity społeczne wypaczające rzeczywistość  
- Odczytywanie mikro-komunikatów. 
- Sygnały ostrzegawcze, których nie można lekceważyć. 
- Trening rozpoznawania mikro-ekspresji. 
- Wykrywanie mikro-komunikatów kłamstwa. 
- Jak interpretować informacje pod kontem niespójności - kłamstwo zamierzone, a indywidualna komunikacja.

 

Termin i miejsce 

TERMIN: 01-02 .12 .2019, godz. 11:00-16:30

MIEJSCE: Bydgoski Park Przemysłowo. Ul. Bydgoskich Przemysłowców 6; 85-862 Bydgoszcz

 

CENA:
Studenci i Absolwenci Quadrum  – 1236 zł 
Członkowie BNI – 1236 zł
Osoby spoza Uczelni – 1636 zł 

 

REKRUTACJA


Zgłoszenie należy przesłać na adres: kontakt@quadrum.edu.pl na formularzu zgłoszeniowym 

 


Osoby, które  prześlą zgłoszenie wypełniły i przesłały formularz zgłoszeniowy, zobowiązane są do wniesienia opłaty za szkolenie przelewem – w ciągu 3 dni od daty otrzymania informacji potwierdzającej planowany termin szkolenia oraz  przesłania e-maila z potwierdzeniem dowodu wpłaty na adres: kontakt@quadrum.edu.pl 
 
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
 
Wpłatę za szkolenie należy kierować na konto :  
Akademii rozwoju mentalnego: Quadrum - akademia rozwoju mentalnego 

Nr konta: 77 1140 2004 0000 3102 7752 4658  z dopiskiem „Imię, nazwisko, tytuł szkolenia”

KONTAKT: 
Tel: 514156813 //  kontakt@quadrum.edu.pl

POWRÓT

KONTAKT

514 15 68 13

kontakt@quadrum.edu.pl

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.